A weboldalunk használatával elfogadom a sütik használatát az adatvédelmi szabályzat értelmében.

Általános szerződési feltételek

1Kert.hu | FELCO SHOP WEBÁRUHÁZ

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Média Online Bt. (továbbiakban: Szolgáltató) és az általa üzemeltetett www.1kert.hu webáruházon (a továbbiakban Webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek).

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Webáruházon keresztül történik. A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruházon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A Webáruházon keresztül leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Vásárló a Webáruház használatával, megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1.    Szolgáltató adatai

Média Online Bt.
Székhely: 1044 Budapest, Béke tér 4.
Cégjegyzékszám: 01-06-748766/4
Adószám: 21196054-2-41
Nyilvántartásban bejegyző bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara: BU21196054
Telefon: +36 (31) 781-2008 (munkanapokon 10-14 óra között)
E-mail: info@1kert.hu

Tárhely szolgáltató neve és címe: ShopRenter Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.; e-mail cím: info@shoprenter.hu; weboldala: www.shoprenter.hu)

2.    Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen ÁSZF-ben meghatározott Felek között jön létre. 

A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Személyesen, írásban, telefonon vagy e-mailben leadott megrendeléseket a Szolgáltató nem fogad el és nem teljesít.
A Webáruház felületén feltüntetett termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, Szolgáltató mindent megtesz, hogy a Webáruház felületén megjelenő termékképek, színek megfeleljenek a valóságnak. Kérjük, hogy a megrendelés leadását megelőzően figyelmesen olvassa el a termékleírást vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

3.    Regisztráció

A Webáruházban a regisztráció nem kötelező, lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is. Amennyiben azonban regisztrálni szeretne, úgy azt megteheti a vásárlási folyamat során vagy attól teljesen függetlenül. A regisztráció a Webáruház felső menüjében megtalálható „Belépés” gombra kattintással indítható. 

A regisztrációhoz a Vásárlónak el kell fogadnia az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat, a jelölőnégyzet kipipálásával. Ezen a felületen tud a Vásárló feliratkozni a Szolgáltató hírlevelére is (jelölőnégyzet kipipálás).

A regisztrációs felületen első körben kizárólag a név, e-mail cím, telefonszám, valamint a felhasználói fiók létrehozásához szükséges jelszó megadása kötelező. 

A regisztrációt követően a Vásárló a felhasználói fiókjában tudja a „Cím adatok” menüpontban megadni a szállítási címet vagy a megrendelési folyamat során is megadhatja. Amennyiben a számlázási és a szállítási cím nem egyezik meg, úgy a Vásárló a megrendelési folyamat során tud új szállítási és számlázási címet megadni.

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.

Vásárló jogosult a regisztrációjának törlését kérni az info@1kert.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik a regisztráció törléséről. Vásárló adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. 

A vásárlói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF megsértése esetén bármikor visszavonja a regisztrációt, valamint a regisztráció nélküli vásárlást visszautasítsa. Kérjük, regisztráláskor minden adatot pontosan adjon meg, hiszen csak így tudunk helyesen házhoz vagy automatához szállítani, visszaigazolni, valamint telefonon egyeztetni. 

4.    Megrendelés

A Webáruházban megtalálható termékek tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról ismerheti meg a Vásárló. 

Ha a vásárlás előtt a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, a Szolgáltató 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül készséggel áll a Vásárló rendelkezésére.

A Vásárló a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” felirat vagy kosár ikon gomb megnyomásával teheti virtuális kosarába. 

A kosár tartalmának módosítására a kosár felületen van lehetőség, a Webáruház jobb oldali menüjében megtalálható kosár felirat mellett található kosár ikonra kattintva. A kosárban módosítható a termékek mennyisége, a kosár tartalma törölhető. Ha a kosárba helyezett termékekkel a Vásárló mindent rendben talált, akkor a „Pénztár” gombra kattintva folytathatja a megrendelés folyamatát.
A megjelenő felületen a Vásárlónak - ha nem jelentkezett még be - be kell jelentkeznie vagy regisztráció nélkül folytatnia kell a megrendelést a szükséges adatok megadásával. 

A Webáruházban történő regisztráció előnye, hogy a Vásárló a Webáruházban a következő alkalommal gyorsabban tudja leadni a megrendelését, azt könnyen nyomon tudja követni. Ha a Vásárló regisztrált korábban a Webáruházba, de elfelejtette jelszavát, lehetősége van a jelszó emlékeztető segítségét igénybe venni.

Belépést követően, vagy a rendeléshez szükséges személyes adatok megadását követően a „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintással tud a rendelkezésre álló szállítási módok közül választani.

A termékek kiszállítással rendelhetőek meg, így a szállítás díja hozzáadásra kerül a kosárban elhelyezett termékek értékéhez. Ezt követően a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva a fizetési módok közül kell a Vásárlónak választania. 

A „Rendelés összesítése” felületen tudja a Vásárló a megadott adatait, illetve a kosárba helyezett termékeket ellenőrizni.

Ha minden adatot rendben talált, helyesen adott meg, úgy a megrendelés elküldéséhez a Vásárlónak ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

A ”Megrendelem” gombra kattintással a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését a Szolgáltató részére. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható. A rendelés feladása tehát a „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősséget nem vállal. 

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben az Vásárló adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

4.1.    Adatbeviteli hibák javítása

A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruház felületén bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában, melyet a bejelentkezést követően módosíthat, akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból, termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a „Mennyiség” oszlopban a mennyiség pontos beírásával. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

4.2.    A megrendelések feldolgozása

A megrendeléseket kizárólag elektronikus úton fogadja Szolgáltató. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. 

4.3.    Termékek ára

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre. A Webáruházban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a házhozszállítás díját is, amennyiben Vásárló házhoz szállítással rendelte meg a terméket.

A Webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

4.4.    Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat rendszerbe történő megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján – első visszaigazoló e-mail – visszaigazolja a Vásárló részére. Az automatikusan a Vásárló részére küldött visszaigazoló első e-mail nem minősül a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, így az első automatikus visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között. Az automatikus visszaigazoló e-mailt a rendszer küldi, jelezve, hogy a megrendelés beérkezett a Szolgáltató rendszerébe.

A megrendelési igény beérkezését követően Szolgáltató megkezdi a megrendelés feldolgozását, majd a megrendelés feldolgozását követően – szintén legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül – egy második e-mailben (ajánlatelfogadó e-mail) – Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót a megrendelés teljesíthetőségéről, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. E visszaigazoló e-mail a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül a Szolgáltató részéről.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legfeljebb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

A felek között online módon megkötött termék adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Vásárló a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha a Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 

4.5.    Fizetési módok

Bankkártyás fizetés

A Vásárló a fizetőkaput működtető Simple Pay (OTP Mobil Kft.) rendszerét használva, bankkártyaadatokat megadva fizet. A fizetéskor megadott adatok nem a Szolgáltató rendszerében kerülnek rögzítésre, azoknak Szolgáltató nem kerül birtokába, azokat nem tárolja.

Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti a Vásárló. A Szolgáltató e-mailben elküldi a Vásárló részére az utaláshoz szükséges adatokat. A termékek kiszállítási folyamata az elutalt összeg Szolgáltató részére történő beérkezése után indul el. 

Utánvét

Utólagos fizetésre az alábbi szállítási módok esetén van lehetőség:

• GLS házhoz szállítás
A futárnál fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

• MPL házhoz szállítás
A futárnál fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

• MPL PostaPontra (MOL, Coop, egyéb) küldés
Az MPL PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

• MPL postán maradó
A postán fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

• MPL csomagautomatába küldés
Utánvétes csomag esetén a címiraton szereplő díjat az automatánál bankkártyával rendezheti.

• Foxpost csomagautomatába küldés
A Foxpost csomagautomatába kiszállított utánvétes csomagot kizárólag bankkártyával lehet kifizetni az átvételkor.

• Packeta házhoz szállítás
A futárnál fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

• Packeta csomagpontra (átvevőhelyre) küldés
Az utánvét összegét kiegyenlítheti készpénzben vagy bankkártyával is.

Az utánvét díja minden esetben feltüntetésre kerül a kosárban.

Ha a megrendelt csomagot a Vásárló nem veszi át, a Vásárló további megrendeléseit a Webáruház utánvéttel nem, csak előre fizetés (banki átutalás vagy bankkártyás fizetés) után tudja teljesíteni.

4.6.    Szállítás

A leadott rendelések házhoz szállítása GLS, MPL vagy Packeta futárszolgálattal történik. További szállítási módok: MPL PostaPontra küldés, MPL postán maradó rendelés; MPL, FOXPOST vagy Packeta (Z-BOX) csomagautomatába küldés, valamint Packeta átvevőhelyre küldés.

GLS futárszolgálat

A GLS futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről a GLS futár értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott e-mail címre.

Amennyiben a Vásárló a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további két alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. 

Ha a Vásárló az átvétel során sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, akkor a futártól ne vegye át a terméket és kérje jegyzőkönyv felvételét.

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST automatából a Vásárló a számára küldött e-mail vagy SMS értesítésben található kód megadása után jogosult kivenni a csomagot. Az automatába a feladást követő 2-4. munkanapon érkezik meg várhatóan a megrendelt termék. A csomagra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállal a FOXPOST. 

A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagot az automatáiban. Az 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. Az átvételi határidő lejárata után a csomag raktárba kerül, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett kérhet újraküldést, melynek a díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérnek újraküldést, a csomagot visszaküldik a feladónak és ezzel a szerződés meghiúsul, a Szolgáltató visszatéríti a termék árát a Vásárlónak, azonban a szállítás ára nem kerül visszatérítésre.

MPL házhoz szállítás futárral
  • A háznál történő csomagkézbesítés kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
  • Ön fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
  • A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.
  • Országos lefedettség.
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet.
  • Az első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.
MPL PostaPontra (MOL, Coop, egyéb) küldés

A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és Media Markt PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba.

SMS-ben vagy e-mailben értesítést küldenek a küldemény érkezéséről.Csomagjáért az 5 munkanapos őrzési időn belül akkor megy, amikor szeretne. Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek, a kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.

A MOL PostaPontokon, valamint a Coop és Media Markt PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

MPL postán maradó rendelés

Országszerte mintegy 2500 postára kérheti csomagját. A csomagátvételt más postai ügyintézéssel is összekötheti. SMS-ben vagy e-mailben értesítést küldenek a küldemény postára érkezéséről, így nem kell otthon várnia a futárt, munka előtt vagy után egyből mehet a csomagért a postára. Csomagjáért az 5 munkanapos őrzési időn belül akkor megy, amikor szeretne.

MPL csomagautomata

Az MPL csomagautomaták jellemzően éjjel-nappal, 0-24 órában elérhetőek a nagyobb városokban, többek között bevásárlóközpontoknál, szupermarketek mellett, közlekedési csomópontok környékén és benzinkutakon.

Miután az 1kert.hu | FELCO Shop összekészítette a megrendelt árucikkeket és a csomagot átadta a postának szállításra, a csomag általában a feladás napját követő munkanapon megérkezik az Ön által kiválasztott csomagautomatába, melynek érkezéséről SMS-t és/vagy e-mailt küldenek. Ez tartalmazza az átvételhez szükséges egyedi, 6 jegyű átvételi kódot is. A kapott kódot kérjük, ne ossza meg senkivel!

A csomag kivételéhez mindössze a 6 jegyű átvételi kód megadására van szükség az automata érintőképernyőjén. Ha rendeléskor utánvételes fizetési módot választott, a csomagot tartalmazó rekesz a sikeres kártyás fizetés után nyílik ki. A képernyőn megjelenik, melyik rekesz tartalmazza a csomagját.  

Utánvételes csomag esetén a csomagautomatánál csak bankkártyával (érintéses fizetésnél okostelefonnal/okosórával) tud fizetni.

A csomagokat 2 munkanapig tárolják az automatában. Ha a rendelkezésre álló idő alatt Ön nem tud a csomagjáért menni, újabb SMS-ben elküldik, hogy melyik közeli postán és meddig veheti át a csomagot.

Packeta házhoz szállítás futárral

A csomagot a Packeta a megadott címre kézbesíti, ami a címzett lakhelye vagy akár a munkahelye is lehet. A kézbesítés idejéről előre tájékoztatják a címzettet. Házhoz szállítás esetén a Packeta kétszer kísérli meg a kiszállítást. Ezt követően az át nem vett csomag visszakerül a feladóhoz.

Packeta (Z-BOX) csomagautomata

A Packeta (Z-BOX) önkiszolgáló csomagautomaták 24 órában rendelkezésre állnak, így a Vásárló bármikor átveheti a csomagját. A Z-BOX-hoz érve kapcsolja be mobiltelefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg a Packeta alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a csomagautomatával, majd kinyitja a csomagját tartalmazó rekeszt is. A Vásárlónak 2 naptári napja van a csomag átvételére. Ez a csomagtárolási időszak szükség esetén 1 naptári nappal meghosszabbítható.

Packeta átvevőhely

Miután a csomag megérkezik a Vásárló által kiválasztott átvevőhelyre, a Packeta SMS-t és e-mail-t küld az átvételhez szükséges jelszóval. Ezt követően a Vásárló meghatározott számú napon keresztül átveheti a csomagját. Az átvevőhelyen a jelszó megadásával lehet átvenni a csomagot. A Vásárló bárkit elküldhet a csomagért: nincs szükség személyi igazolvány felmutatására, elég ha a csomag átvételével megbízott személy rendelkezik a jelszóval. Ha a vásárló a rendelkezésére álló időszakban nem tudja átvenni a csomagot, felveheti a kapcsolatot a Packeta ügyfélszolgálatával e-mailben vagy telefonon, akik ingyenesen meghosszabbítják a csomag tárolási idejét.

4.6.1.    A kiszállítás díja

A kiszállítás díja a választott szállítási módtól függ és minden alkalommal feltüntetésre kerül a pénztárban, a vásárlás folyamata során. 

4.6.2.    Kiszállítás ideje

A megrendelés kiszállításának megkezdésének határideje legfeljebb 5 munkanap.

Szolgáltató – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

A Vásárló póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta.

4.7.    Személyes átvétel

A megrendelések webshopban történő személyes átvételére a Szolgáltató nem biztosít lehetőséget. 

4.8.    Számla

Szolgáltató a megrendelésről elektronikus (elektronikus aláírással ellátott, PDF formátumú) számlát állít ki, amelyet a fizetést követően e-mailben küld meg a Vásárlónak.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

5.    Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Tehát az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg, a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el, az elállási jog nem illeti meg.

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a)    terméknek,
b)    több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c)    több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d)    ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja az Elállási nyilatkozat-mintát, amely elérhető az ÁSZF végén letölthető formátumban. Fontos, hogy ha nem használja az elállási nyilatkozat-mintát a Fogyasztó, úgy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot tegyen. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 15 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 15 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Szolgáltató nem vállalja a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 15 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a termék árán felül a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve észszerű költségeinek - ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog, mint például
-    olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ,
-   olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,
    romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
    olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Letölthető elállási nyilatkozat >>

6.     Szavatosság

6.1.    Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6.2.    Termékszavatosság

A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A Vásárló termékszavatossági igényét az termék gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igényeit a Vásárló az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

7.    Jótállás (garancia)

Hibás teljesítés esetén Szolgáltató jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. Szolgáltató a rendeletben meghatározott termékeire vonatkozóan jótállási kötelezettséget vállal.

8.    Panaszkezelés 

A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.

A Szolgáltató a panaszt, amennyiben arra lehetősége van, késedelem nélkül orvosolja. Mivel Szolgálatónak nincs személyes ügyfélszolgálati helyszíne, ezért a panasz közlésére kizárólag telefonon, e-mailben vagy postai úton írásban van lehetőség.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vásárló számára:

8.1.    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Ha a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 

Emiatt a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/. 

Területileg Illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi felügyelősége:

Járás vezetője: Dr. Balogh Szilvia
Cím: 1042 Budapest, István út 15.
Telefonszám: +36 1 231 3101
E-mail: vezeto@04kh.bfkh.gov.hu
Ügyfélfogadás: előzetes időpontegyeztetés alapján
Járás illetékességi területe: Budapest IV.kerület

8.2.    Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely igénybe vehető az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
 
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. 

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. 

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében, ki kell töltenie egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldeni a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

8.3.    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Ha a Szolgáltató a Vásárló panaszát elutasítja, úgy a Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Szolgáltató és a Vásárló között.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes Testület a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület

Elérhetőségi adatai
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap cím: bekeltet.bkik.hu

Békéltető Testületek elérhetősége: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

8.4.    Bírósági eljárás kezdeményezése

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

•    az eljáró bíróságot;
•    a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
•    az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
•    azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
•    a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

9.    Felelősség

A Vásárló a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. 

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárló által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10.    Szerzői jogok

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruház felületén, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi szöveget, termékbemutatót, leírást, grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. 

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.1kert.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. 

Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére, forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön írásbeli engedélyt ad. 

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

11.    Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárló Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben – kivéve, ha a Vásárló a módosítások ellen tiltakozik -, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A Vásárló amennyiben nem fogadja el az ÁSZF rendelkezéseit vagy annak bármely módosítását, úgy nem jogosult a Webáruház használatára, megrendelés leadására.

Jelen ÁSZF hatályos: 2023. április 20-tól